Converses Furtives.3

21 febrer 2013

D’acord que tot té un ordre, que hi ha un temps per a tot, que els horaris i les rotines no són del tot dolentes. O ho són en el moment que se’ns imposen?

Mare: Vinga, ara anem a casa, prepare el dinar i després jugues un poc.
Filla: Mama, jo no tinc ganes d’anar a casa, ni de dinar.Jo vull quedar-me al parc.
Mare: Ja és la una, ara toca dinar. A més, hui dinem macarrons, que a tu t’agraden molt.
Filla: Em tenen igual els macarrons. Jo vull quedar-me al parc i després vull fer deures.

Anuncis

Deixa un comentari

