Lucas. Setmanes 2,3 i 4

12 febrer 2013

lucas 2

lucas 2 (2)

Lucas pesa menys que el diccionari de l’IEC. Suposava, doncs, que cada vegada que eixia a la serra, acabaria portant – lo al braç. N’estava ben equivocada. Lucas és un muntanyeret en tota regla, fins i tot quan jo mateixa vaig amb llengua fora, ell et mira en plan “vingaqueestàsfetaunacarxofa”
lucas 2 ( 3 )

Però ja fa uns dies que no eixim pels camins de muntanya.Una setmana per les festes del poble on vivim. Ja m’havien avisat que tenia por als trons.No m’imaginava que era tanta la por que tenia.

lucas 3 2ª

Eixiem a fer breus passejos , quan tornava la tranquilitat i quan jo, òbviament, estava a casa (que han estat poques hores, tot siga dit )

La següent setmana els virusins m’han vingut a visitar. I tampoc no hem eixit pels camins de muntanya. Hem tornat, però, a fer algun viatge en cotxe que a Lucas no li agraden gens ni miqueta.

lucas 4

Deixa un comentari

