Foto de Diumenge

5 gener 2012

o primer dia de l’any

No m’agrada la nit de Cap d’ any. Aquella espècie d’obligatorietat a passar – ho bé em resulta tan artificial…

En canvi, el primer dia de l’any té alguna cosa d’especial. Em recorden als dies de neus, quan tothom hi és però no veus a ningú. Un silenci agraït. Un matí, el primer de l’any, que amb sort et creues amb un ” bon dia ” o dos.

Vaig encetar l’any amb lectura.Permeteu – me l’acudit, jo confesso que mai havia llegit J. Cabré.

Imatge

Anuncis

Deixa un comentari

