Foto de diumenge

26 Juny 2011

o un diumenge ” crafty”

 

Fa quasi dos anys que vaig descobrir el divertidíssim blog de la Katie Sokoler. Sempre he volgut copiar alguna de les seues idees. I hui he començat.

El que passa en aquests casos, és que d’una idea n’ ix una altra i em sembla que em passaré la major part de la setmana rodejada de papers de colors i les tisores ben a prop.

El resultat, però, a una altra entrada.

Ara, les fotos de la setmana passada.

La primera no és ben bé de les dotze del migdia. És a les dues de la tarda, quan donava per conclós un cap de setmana ben intens a la ciutat de València ( la nineta dels meus ulls ).

 

Estació del Nord, a punt d’agafar el tren. Cansada, trista, contenta…

I de vegades, és millor deixar que les imatges expliquen els fets, els sentiments…

 

 

Altra porta que es tanca, i València serà diferent.

 

Sant Agustí. Punt de trobada.

Velluters. Sant Joan del Mercat al fons. Qué rebonics vaig trobar aquests carrers.

Inflexió.

Anuncis

2 Respostes to “Foto de diumenge”

  1. lalectora said

    H., ja ho entendràs que m’has commogut. Siga com vulga, València mai no ens deixarà extramurs… I tot de ciutats ens esperen. És una imatge bellíssima, com l’han vista els meus ulls tots aquests anys. Gràcies!

Deixa un comentari

