17 Juny 2011

Pensava en un amic que fa anys i panys que no veig i que viu al nord.
I pensava en una amiga que fa anys i panys que tampoc no veig i que viu a l’Orient.
Pensava també en mi mateixa, que visc nou quilòmetres al sud.

Em preguntava si els camins ens elegeixen o els elegim a ells.

I arribe a la conclusió que l’amic del nord volia anar al final del camí i una vegada allà, seure i gaudir de les vistes..
L’amiga de l’orient i jo mateixa caminem, busquem dreceres i de vegades topetem amb algun atzucac.Quina és l’opció menys dolorosa? recrear-se pel camí o arribar-hi al final?

No he arribat a cap conclusió.

Justament aquesta setmana l’amic del nord em va telefonar.” Estic molt-molt bé ” em diu.
Fa dies també vaig rebre un correu de l’ amiga de l’ orient.”Passe per una etapa d’introspecció “, m’explica.

Jo, tanque portes i vaig obrint finestres.

Anuncis

Una resposta to “”

  1. l'amiga de l'orient said

    Pensava amb tu i t’escrivia un correu encara a mig acabar…
    I resulta que tenim telepatia 😉

    Aix, les nostres nits de lluna plena. Quanta màgia i quant de misteri!!

    A mi, Helenuski, m’agrada pensar que el camí, per arribar al final, ha de ser llarg, molt llarg. Amb moltes experiències i aventures que viure. Amb molts entrebancs que et facen caure, colpejar-te i fer-te sentir que ets una persona viva. Amb bons amics i familia que t’acompanyen pel camí, i que et facen veure, que malgrat les distàncies i les coses de la vida, estan ahí i que t’estimen.

    M’agrada pensar que algú n´havia pensat abans, i m’agrada saber què en va deixar constància.
    Kavafis i el seu viatge a ítaca.
    El meu credo.

    Besets des d’orient

Deixa un comentari

