Foto de Diumenge

7 Juny 2011

o començar un hort urbà.

De sempre m’han agradat les plantes, especialment les profitoses ( culinàriament parlant )
I ara he començat a plantar un xicotet hort.Dissabte em donaren planter de nyores, tomaques i pimentons.

Així que diumenge pel matí fou de clavar els dits a la terra.Quina sensació tan agradable!!
Fa poc d’un mes vaig començar amb tomaques cherry. És tot un plaer veure que el que cuides va creixent.I si aconseguesc que done el seu fruit, encara serà una experiència més agradable.

He de confessar que d’horts sé ben poca cosa.Cercant per la xarxa he trobat aquesta pàgina que trobe ben útil. Si l’experiment em va bé, supose que més d’un diumenge me’l passaré observant el meu mini-mini minifundi.

Això si, us aconselle que millor us dediqueu a les feines de la terra vestits amb altra cosa que no siga un kaftan per molt còmode i bonic que el trobeu.I controleu les mascotes, que també els agrada la terra, però d’altra manera.
I per a mostra, una foto del making off hortolà.

2 Respostes to “Foto de Diumenge”

  1. dèlia said

    Aigua,
    la senyora Desficiosa (alcoiana de naixement, campellera d’adopció, barcelonina de vocació), a qui vaig tindre el plaer de conéixer #ambcaraiulls, també té la dèria de l’hort urbà i en fa el seguiment ací:
    http://blocs.mesvilaweb.cat/desficiosa/cat/3984
    Per si t’aprofita.
    Salut,
    d.

Deixa un comentari

