Els diumenges oblidats ( II )

2 Juny 2011

1.5.2011 Passeig de diumenge

Per fi, un diumenge  “normal”. D’aquells que no tenen horaris; d’ aquells d’ esmorzar ben tard, de lectures pausades i de passejos.

Aquell diumenge hi havia un cel que tant m’agrada.

Cel blau i núvols blanquíssims, encotonats.

Diumenge, després de molt de temps, vaig tornar a entrar en l’estat, autonomenat, d’ Amélie: assaborir els gestos menuts que et fan somriure, els xicotets plaers que t’envaeixen i fan que tot siga un poc millor…

… em vaig adonar que ja he obert una altra porta…

8.5.2011    Per molts anys

Maig ha estat un mes de natalicis; totes les setmanes hi havien espelmes per bufar. També jo he demanat el meu desig ( per cert,  els 33 no són meus )

Aquell diumenge, fou de pastís improvisat. El que importa, al cap i a la fi és poder celebrar.

15.5.2011 Sant Jordi

A Alcoi enguany Sant Jordi va vindre gairebé un mes de retard. No sé ben bé el motiu. Si més no, era ben curiós parlar del dia de Sant Jordi un 15 de maig.

Aquell diumenge jo vaig estar al meu lloc de feina, i l’ única cosa que vaig poder veure de les festes morocristianes alcoianes foren els festers alegretes que venien allà.

22.5.2011 La seua primera comunió.

Una amiga em va demanar si podia fer les fotos de la comunió del seu fill. Impulsiva jo, vaig dir que si a la primera.

Mirant el resultat, no està tan malament, sobretot tenint en compte que el nen no ha eixit quiet en cap de les fotos.

I fins ací un breu resum del diumenges oblidats. Demà, tot i que amb un quants dies de retard, ho sé, explicaré el meu passat diumenge. D’ aquesta manera espere posar – me al dia. Espere que no hi hagen més diumenges oblidats però si fotos de diumenge.

Deixa un comentari

