D’ harmonia.

27 Juny 2010

Com cada primer dijous de mes, anava per la capital  vallalbaidina a fer – me un xocolatet calentet.

Vaig girar per la cantonada del carreró tot i pensant en l’ ollo de xocolata que la Sr. Paca prepara com ningú més en sap.

Ni tan sols al carrer Petritxol de Barcelona la fan tan bona !!!

Ja veia jo la porto de ca’ Paca quan una donoto se me posa al davant.

– Sóc d’un poble de la Mariolo. Em va dir.

– Mere…!!!i qué vols dir – me amb això?

La seua resposta va ser una ganivetada al ventre.  I mentre caia al terre, li vaig vore bé la cara.

Quina xicoto més bonica, i quines dents més blanques…

Vaig obrir un ull ( no tenia forces per obrir els dos ) i una infermera em va donar l’enhorabono per tornar al món dels vius. I que calia anar molt en compte perquè el món és ple de gentolo.

Vaig tornar a tancar els ulls.

Per què reia mentre em punxava?

Xocolata desfeta a la manera del lector per a @llegimipiulem.

Anuncis

Deixa un comentari

